До нас звернулися представники метрополітену з проханням оновити дизайн і наповнення інформаційних стендів в залах станцій (так-так, тих, що з 3D-моделями та фотографією «Іподрома» на всіх станціях).
У процесі короткого обговорення задачі ми вирішили, що за нинішніх обставин такі зміни не принесуть майже ніякої користі пасажирам — проблема набагато більш комплексна і необхідно змінювати всю систему навігації в метро.
Повний редизайн всієї системи навігації. Логічне продовження попередніх проектів: схема швидкісного транспорту та лінійні схеми для вагонів, інформаційні плакати і безконтактні картки.
Нарешті епопея з визначенням кольору тла нової навігації в метро завершилась — ми обрали темні покажчики. Для тих 50% людей, які впевенні, що краще було б зробити навпаки, ми написали цю детальну статтю про проведення експерименту, обробку результатів та ухвалення кінцевого рішення. Її також буде цікаво прочитати всім небайдужим, які цікавляться дизайн-дослідженнями. Це справжній науковий експеримент, який дав нам об’єктивні дані. Обережно! В статті багато тексту, діаграм та математичних термінів.
Проблема нинішньої системи навігації полягає в тому, що ніякої системи немає — є певна кількість знаків, що здебільшого розташовані досить необдумано та випадково.