12 квітня 2018

Дизайн єдиного електронного квитка транспорту Києва

У квітні Київпастранс почав встановлювати валідатори для електронних квитків у наземному громадському транспорті і каже, що планує нарешті відмовитись від паперових квитків. Ми вирішили пофантазувати, яким має бути єдиний електронний квиток на транспорт.

Інформації про функціональні можливості майбутнього квитка небагато, Київпастранс опублікував лише фото презентації нових валідаторів. Тому ми зробили припущення: нехай це єдиний квиток і діятиме він в усіх видах транспорту, як це відбувається, в усіх європейських містах з розвиненою транспортною мережею.

Колір

Наразі, домінуючий колір громадського транспорту в Києві жовтий. До того ж у комунікації Київпастрансу також переважає жовтий колір. Тому жовта картка — логічне продовження кольорового стилю перевізника.


Фото Подільська РДА

Фото Київпастранс

Біла смуга

Дизайн складових системи міського транспорту повинен, якщо не бути в єдиному стилі, то хоча б доповнювати одне одного. Розробляючи картки оплати проїзду в метро, ми використали сильний впізнаваний прийом — білу смугу вздовж краю. Цей прийом почали використовувати і в інших містах(Житомир, варіанти на конкурсі логотипу картки Вінниці).

Смуга призначалася спеціально для місячних проїзних. На ній можна розміщувати логотипи всіх видів транспорту, де діє картка. Єдиний квиток діє в усьому транспорті, тому розмішуємо всі шість позначок: метро, трамвай, автобус, тролейбус, фунікулер та міська електричка. Робимо їх всі одного кольору, щоб вони не перетягували увагу на себе.

Ілюстрація та інформація

Дизайн єдиного квитка не має мінятися, тому зобразити на картці треба щось впізнаване, але таке, що не набридне. Такою ілюстрацією на нашому квитку стала сітка вулиць центру Києва: Майдану Незалежності, Європейської площі та Хрещатика. На лицевій стороні вказали, що це «Єдиний квиток», і що він діє саме в Києві.

На звороті розмістили коротке пояснення, як користуватися квитком, сайт з тарифами та умовами проїзду, телефон гарячої лінії, куди можна звертатись по допомогу в разі проблем з карткою чи оплатою проїзду. На білій смузі скромно розташувався штрих-код та номер картки (хоча штрих-код можна взагалі прибрати і залишити тільки номер, як зробив метрополітен).


Лице: на білій смузі позначили усі види транспорту, у яких діє картка.

Зворот: як користуватись, гаряча лінія, сайт з тарифами та номер картки зі штрих-кодом.
Квиток впізнаваний і помітний у гаманці

Це безкоштовно

Ми готові надати всі матеріали для впровадження цього дизайну в київському транспорті. Напишіть нам на адресу transportpass@a3.kyiv.ua.

Надіслати
+1
Запінити
Над проектом працювали:
  • Керівник проекту
  • Олександр Колодько
  • Радник
  • Ігор Скляревський
  • Дизайнер
  • Віктор Засипкін