Інші проекти для метро:
Схема метро Навігація метро Інформаційні екрани Автомати оплати проїзду Картки метроЗ 2014 допомагаємо метро зрозуміло комунікувати з пасажирами через плакати на станціях про зміни роботи, про ремонти, про тарифи й таке інше.
Створити впізнаваний мінімалістичний стиль оголошень, який своїм виглядом показує, що це говорить саме метро. Говорить просто і близько до пасажирів, без зайвого формалізму.
Навігація по сторінці:
2014 · 2015 · 2016 · 2017 · 2018 · 2019 · 2020 · 2021 · Інше
Окремо розробляли інформаційні кампанії про безпеку в метро та сприяння гарній поведінці.
Найперший плакат, який закликав переходити на картки метро. Тоді вони були старого дизайну, фіолетові.
Інформуємо про перезапуск міської електрички.
Перші експерименти з припинення продажу жетонів у касах на станції Поштова площа.
Плакати, які мали замінити таблички з розкладом вечірніх поїздів. Не впроваджено.
У 2015 році місто вперше за 7 років підвищувало вартість проїзду з 2 до 4 гривень. Серія плакатів доносила до пасажирів доцільність нових тарифів.
Під час зміни тарифів відбувається заміна комплектів жетонів. Уперше простою мовою і наочно показуємо, що відбуватиметься.
Для спонукання переходу на картки метро, розповідаємо про переваги заощадження коштів.
Окрім плакатів додаємо зрозумілу комунікацію в інші точки взаємодії з пасажирами. Кнопка зв’язку з диспетчерами та виклику начальника станції.
Попередження про закриття МАФів у підземних переходах біля входів у метро.
Серія плакатів для інформування про зміну правил пільгового проїзду. Перший привертає увагу, інші розкривають суть змін.
Реклама, яка закликала переходити на картки метро. У форматах плакатів і метролайтів. З’явилась у метро тільки у 2019 році.
У цьому році почався масовий ремонт ескалаторів у метро на багатьох станціях. Створили універсальні плакати про ремонт ескалаторів, які можна використовувати на будь-якій станції. Жовто-чорні діагональні смуги виділяють плакати в середовищі.
Універсальний плакат про ремонт.
Плакат з прив’язкою до станції, де через ремонт одного вводиться особливий графік роботи інших ескалаторів.
Подовження ремонту, який не встигли закінчити до попередньої анансованої дати.
Щоб не робити під кожну станцію поодинокі плакати на кожний запит, ми зробили для метро набір плакатів на кожен день року. Просто бери й друкуй необхідну дату закінчення ремонту.
Плакат на кожен день року. Зроблено через змінні та Data Merge в InDesign.
На Лісовій відбувався ремонт ескалаторів із закриттям одного з виходів.
Плакат для всіх станцій
Плакат на платформах для спрямування людей до виходу, який працює
Плакат для вестибюля, в якому триває ремонт
Чергова зміна правил проїзду пільговиків. Серія плакатів, перший з яких привертає увагу і доносить основну тезу.
Черговий запуск міської електрички й інформування про збільшення частоти руху потягів між Петрівкою та Троєщиною.
У метро почали оновлювати турнікети та перенесли панель зчитування карток зверху на передню частину. Зовнішньо турнікети не змінились. Щоб змінити звичку пасажирів треба було комунікувати про зміну наочно — показати куди ж тепер прикладати картку.
Як це було
Спочатку без рук, лише картка і турнікет.
Не те. Дуже мало наочності, потрібно показати прикладання з рукою. Фотографуємо.
Робимо яскраво, помітно. Ні, це не стиль метро.
Скоротимо текст, змінимо стиль. Прибираємо деталі.
До Євробачення місто вирішило відремонтувати станцію Лівобережна. Почергово на станції зачинялись виходи, тому ми створили набір повідомлень для різних точок станції.
Плакат, який видно виходячи з поїзда.
Направляємо людей до знайомого орієнтира.
Плакат безпосередньо у вестибюлі, який буде закрито.
Терміни ремонту.
Один вихід відремонтовано, зачиняється інший.
Тут знайомих орієнтирів немає, а про МакДональдз писати не можна.
Теж про терміни ремонту.
Не встигають до раніше вказаної дати. Попереджаємо про це.
Ще на вулиці попереджаємо людей про закритий вхід та направляємо до входу, який працює.
На Академмістечку на одному з виходів у години пік було велике скупчення людей. Через комунікацію донесли до людей, що краще користуватись іншими входами.
Цікаво, що формулювання привернуло багато уваги чиновників у КМДА, які питали у метро, що на плакатах написано про диявола 🔥
Чесне повідомлення, що ремонт ескалатора затягнеться.
Така чесна комунікація викликає довіру і розуміння.
Плакат про продовження роботи на 1 годину на Пасху.
Був ще один варіант, але він трохи похмурий і не святковий.
Під час Євробачення продовжувалася робота метро. Інформуємо пасажирів, у чому числі іноземців.
У кожної станції останній поїзд відправляється в різний час. Коли робота метро подовжується неможливо на плакатах дати єдиний точний час для всіх станцій і не зрозуміло, до чого додавати годину, тому пояснюємо, як зрозуміти, коли відправляється останній поїзд за подожвеним графіком. Додатково вказуємо час останніх поїздів з центру, бо звідти їде додому найбільше пасажирів.
Під час фестивалю Atlas Weekend метро подовжувало роботу на годину.
Додатково підказуємо, коли їдуть останні поїзді з Виставкового центру, оскільки фестиваль проходить на ВДНГ, поруч зі станцією.
Подовження роботи на День Конституції.
Ідея: Юля Порхун
Під час Маршу рівності для забезпечення безпеки пасажирів метро вводить особливий режим роботи станцій Площа Льва Толстого та
Палац спорту.
Плакат у такому вигляді, на жаль, не з’явився на станціях. У метро побоялися негативної реакції і замінили райдугу на простий знак уваги.
Тестове запровадження обмеження користування жетонами на одній зі станцій.
Під час проведення футбольних матчів відбуваються зміни в роботі станцій біля стадіону, щоб розподілити навантаження. Для пізніх матчів метро подовжує роботу, додатково повідомляємо про це.
Зробили додатково, як з ремонтами, плакати на кожен день року.
На Кловській у тестовому режимі зачинили каси та встановили нові автомати поповнення карток та продажу нових паперових квитків. Комунікація підтримує цей експеримент.
Автомати замість кас. Розповідаємо, що це таке і як працює.
Про користування новими квитками.
Плакат зі всіма тарифами.
У нових автоматах також з’явилась можливість підключати проїзні до карток Mastercard — Metropass.
Уперше для іноземних пасажирів на одному плакаті з’явилася вся необхідна важлива інформація про транспорт.
Подовження роботи без прив’язки до конкретної події.
На Поштовій площі проводжають дефлімпійців, станція може бути зачинена.
Підвищення тарифів у метро до 5 гривень.
Зміна тарифу і як тепер рахуються знижки.
Плакат для метролайтів на ескалаторах. Мало часу на зчитування, мінімум інформації.
Зміна жетонів під час підвищення тарифів.
Лише окремі турнікети прийматимуть старі жетони.
Повідомлення про зміну з подробицями.
Повідомлення про зміну для метролайтів на ескалаторах.
Обмеження входів і виходів на Хрещатику на День незалежності.
Використовуємо впроваджені номери виходів 1 для більш зрозумілої комунікації.
Запуск Android Pay для безконтактної оплати на жовтих турнікетах.
Ремонт виходів з переходу на Мінській.
Наочно показуємо на карті, який же саме вихід зараз зачинено.
Додаємо великі вказівники на вихід.
У житті.
Потім такі вказівники перетворились у набір шаблонів для будь-яких станцій.
Зміна часу відкриття всіх станцій метро.
Для додаткової зручності даємо орієнтири по окремих вестибюлях.
Тим часом у КМДА вирішили відремонтувати станцію Святошин. Почергово на ній зачинятимуться спочатку один вихід і перехід, потім інший.
Плакат безпосередньо для Святошина.
Підказка, на який вхід іти.
Інформаційний плакат для всіх наших станцій.
Для платформи зробили вказівники виходів на колонах, які видно одразу ж, виходячи з поїзда.
У житті.
Оскільки зі шляхових стін зняли схеми ліній, довелося додати комунікацію про напрямки потягів на колони. Макет від метрополітену.
Подовження роботи на Великдень на одну годину.
Ідея: Марина Радинська, дизайн: Маргарита Заіменко, арт-дирекшн: Олександр Колодько.
Як це було:
Матч Ліги Чемпіонів, на який у Київ приїздило безліч іноземців. Метро подовжувало роботу та змінювало режими роботи станцій.
Подовження роботи на три години. Додатковий час для любителів футболу.
Збільшення тарифу до 8 гривень і все, що супроводжує зміну: заміна жетонів, обмін старих на нові, просування зелених карток через заощадження.
Просування переходу на зелені картки черездля заощадження коштів у разі купівлі 50 поїздок.
Подія на Золотих Воротах, через яку зачинявся один з виходів.
Концерт Imagine Dragons на стадіоні: у станцій змінено режим роботи для зменшення навантаження.
Подовження роботи метро на День незалежності, коли на стадіоні відбувався концерт гурту «Океан Ельзи».
Закриття виходу зі станції Тараса Шевченка через облаштування скверу.
Реклама карток перед Новим роком.
Обмеження роботи станцій через дебати на стадіоні.
Крашанка метро та подовження роботи на Великдень.
Метро прибирає жетони з обігу. Задля популяризації цієї теми придумали акцію з текстом #безжетонів у фейсбуці та в інстаграмі.
Місто впроваджує Kyiv Smart Card замість зелених карток та жетонів.
Подовження роботи під час Atlas Weekend.
Новорічне подовження роботи. Ілюстрація Олександра Грехова.
Новорічне подовження роботи, а ілюстрація відсилає до історії з капелюхом на ялинці.
Новорічне подовження роботи, а ілюстрація відсилає до цьогорічної ялилинки та характерних сфер-приклас.
Поради для іноземних туристів. Завантажити PDF
Інформація для станцій з жетонами.
Інформація для станцій з квитками.
Вся інформація про оплату проїзду в метро.