Інші проекти для метро:

Схема метро Навігація метро Інформаційні екрани Автомати оплати проїзду Комунікація метро Картки метро

Комунікація про гарну поведінку у метро

Київське метро — найбільш завантажений пасажирами транспорт. І це джерело великого стресу для людей, в якому людям зазвичай вже не до гарних манер. Тому ми розробили серію плакатів, щоб стимулювати гарну поведінку у метро.

У світі часто поширена реклама, в якій показують небажану поведінку. Порівнюють людей, які так роблять, з тваринами. Усіляко використовують почуття провини та сорому, щоб люди так не робили.

Ми ж вирішили навпаки звернути увагу на ті речі, які варто було б робити добре, і дякувати людям, які роблять саме так. Спробували заохочувати правильну поведінку і не ображати за неправильну, бо всі люди варті поваги та часто роблять неправильно несвідомо, не замислюючись, як робити краще.

Основні меседжі:

  • Поступатись місцями тим, кому воно потрібніше. І це не обов’язково якісь пільгові категорії пасажирів.
  • Не заважати виходити людям з вагонів. Це дуже прискорює висадку і посадку, а люди менше нервують.
  • Стояти на ескалаторі за можливості праворуч.
  • Притримувати двері у вестибюлі станцій. Потоки повітря можуть їх дуже сильно відштовхувати назад.
  • Поважати особистий простір людей.
  • Сидіти вдома, якщо хворі.

Плакати на станції Хрещатик

Пізніше студія Untime допомогла адаптувати ці меседжі для відео у вагонах.

Дивіться також

Над проектом працювали:
  • Дизайнер та арт-директор
  • Ігор Скляревський
  • Відео
  • Ліза Тарасова та студія Untime